(+994 12) 599 08-58 | [email protected]

OUR Host - Azerbaijan Hosting Provider

Provayderin reqlamenti

Təsdiq edirəm
İcraçı Direktor
«OUR Technology» MMC
Quliyev O.İ
Əmr: №17/16-06/24

Provayderin göstərdiyi xidmətərə dair hərəkət qaydaları

1. Şərtlər və anlayışlar

1.1 Provayder – https://ourhost.az rəsmi internet saytının (bundan sonra Sayt adlanacaq) müvafiq bölmələrində göstərilən xidmətləri, o cümlədən telematik rabitə xidmətlərini (bundan sonra Xidmətlər adlandırılacaq) təqdim edən OUR Technology şirkəti (OURHOST.AZ) , müqavilə əsasında (o cümlədən açıq təklif müqaviləsi əsasında).
1.2 Host platforması – Provayderə məxsus və unikal ünvanda yerləşən interaktiv proqram kompleksi və xidmətidir. Abonentə məxsus məlumatların Provayderin İnternet şəbəkəsinə qoşulmuş serverində yerləşdirilməsi və sonrakı müşaiyətini təqdim edən xidmət.
1.2.1 Xidmət – Provayder tərəfindən Abunəçiyə bilavasitə və ya birbaşa müştəri paneli vasitəsilə təqdim olunan ödənişli xidmət.
1.2.2 Müştəri Hesabı (MH) təqdim olunan Xidmətlər haqqında məlumatları və Xidmətlərdən istifadə ilə bağlı sahibini müəyyən etmək üçün məlumatları saxlayan Provayderin host platformasının elementidir.
1.2.3 Müştəri Paneli (bundan sonra MP) Abunəçinin öz xidmətlərini idarə etməsi üçün Provayder tərəfindən təqdim edilən alət dəstidir. Müştəri paneli vasitəsilə Abunəçi ona təqdim edilən xidmətlər haqda məlumat ala, sifariş edə, xidməti dəyişdirə, söndürə, ləğv edə və digər əməliyyatlar edə bilər.
1.2.4 İnternet şəbəkəsində https://ourhost.az unikal ünvanı. Provayder saytında sutka ərzində və ödənişsiz qaydada Abunəçiyə müqavilənin bağlanması və icrası üçün lazımı məlumatlar, rəsmi sənədlər, xidmət və digər məlumatlar təqdim edilir.
1.2.5 Proqram interfeysi (API) sifariş prosesi zamanı Provayderin xidmətləri ilə uzaqdan işləməyi həyata keçirən host platformasının elementidir.
1.3 Diler Provayderin xidmətlərini üçüncü şəxslərə satan fiziki, hüquqi şəxs və ya fərdi sahibkardır.
1.4 Reseller, Provayderin hosting platformasından istifadə edərək üçüncü şəxslərə xidmət göstərən hüquqi şəxs və ya fərdi sahibkardır.
1.5 İstifadəçi – provayderin servisində müştəri hesabını istifadə edərək ixtiyari xidmət toplusundan yararlanan o cümlədən sınaq müddəti ərzində pulsuz və ya Diler vasitəsilə Xidmətlər sifariş edən fiziki, hüquqi və ya fərdi sahibkar.
1.6 Müştəri – OUR Host-da qeydiyyatdan keçmiş və ictimai ofertanı qəbul emiş fiziki və ya hüquqi şəxs hesab olunur.
1.7 Ziyarətçi – Provayderin servislərində Müştəri hesabı olmayan fiziki, hüquqi şəxs və ya fərdi sahibkardır.
1.8 Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanı – İstifadəçi tərəfindən xidmətlər sifariş edərkən müəyyən edilmiş Müştəri Hesabının əlaqə e-poçt ünvanlarının siyahısından birincisidir. Müştəri Panelinə şifrənin bərpası və Müştəri Panelinin məlumatlarının dəyişdirilməsi ilə bağlı hərəkətlərin təsdiqi üçün sorğular bu ünvana göndərilir.
1.9 İş saatları şənbə, bazar günləri və Azərbaycan Respublikasının rəsmi bayram günləri istisna olmaqla, Bakı vaxtı ilə saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir.
1.10 Sənədlərin elektron surəti – Müştəri Hesabı sahibinin məlumatlarının həqiqiliyini təsdiq edən lazımi keyfiyyətə malik sənədlərin skan edilmiş və ya fotosu çəkilmiş şəkli. Fiziki şəxslər üçün bu cür sənədlər şəxsiyyət vəsiqəsi və ya ümumvətəndaş pasportu (Ziyarətçinin şəxsiyyəti və onun qeydiyyat ünvanı haqqında məlumatı özündə əks etdirən məlumatlar), hüquqi şəxslər üçün dövlət qeydiyyatı (dövlət reestrindən çıxarış) və vergi uçotu haqqında şəhadətnamədir.

2. Giriş müddəaları

2.1 Bu Qaydalar Provayderin xidmətlərinin göstərilməsi, istifadəsi və satışı prosedurunu, xidmətlərin seçilməsi və istifadəsi prosesində Provayderin funksional bölmələri (xidmətləri) ilə qarşılıqlı əlaqə üsulları və qaydalarını, habelə xidmətlərin göstərilməsi sahəsini təsvir edir. Qaydalar Provayderin xidmətlərinin səlahiyyətləri və onlarla qarşılıqlı əlaqədə olan zaman məsuliyyət sərhədlərinu təyin edir.
2.2 Provayderin vebsaytı və MP Provayderin Xidmətlərindən tam istifadə üçün zəruri və kifayət qədər hərtərəfli məlumatları ehtiva edir. Provayderin xidmətləri ilə hər hansı qarşılıqlı əlaqə Ziyarətçinin, İstifadəçinin və ya Müştərinin könüllü qərarı nəticəsində baş verir.
2.3 Bu Qaydalar Provayderin İstifadə şərtlərinin tərkib hissəsidir. Provayderin xidmətlərini sifariş etmək və ödəniş etmək bu Qaydaların müddəalarını qəbul etmək istəyini aydın şəkildə təsdiq edir.
2.4 Dilerlər və Resellerlər tərəfindən Xidmətlərin göstərilməsi proseduru bu Qaydaların müddəalarına zidd ola bilməz.
2.5 Provayderin xidmətləri ilə qarşılıqlı əlaqə azərbaycan dilində həyata keçirilir.
2.6 Provayderin xidmətləri Bakı vaxtı ilə (GMT+4/AZT) işləyir.

3. Provayder əməkdaşlarının vəzifələri

3.1 Provayderin əməkdaşının vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir.
3.1.1 Daxil olan sifarişlərin işlənməsi və yeni MH-nın yaradılması.
3.1.2 Xidmətlərin göstərilməsinin lazımi keyfiyyətini təmin edən avadanlıq və proqram təminatının işinə nəzarət.
3.1.3 Təqdim olunan Xidmətlər çərçivəsində Provayderin texniki vasitələrindən istifadə ilə bağlı İstifadəçilərin və Müştərilərin problemlərinin həlli.
3.1.4 İstifadəçilərin, müştərilərin və ziyarətçilərin provayder xidmətlərinin seçimi və ya istifadəsi (veb-host, xüsusi və virtual server icarəsi), habelə istifadə etdiyi xidmətlər çərçivəsində istifadəçiyə təqdim olunan proqram təminatlarının istifadəsi ilə bağlı texniki məsələlər barədə məsləhətləri: HTTP, FTP, MySQL, SMTP, POP3, IMAP, SSH, Vebmail, phpMyAdmin.
3.1.5 İstifadəçilər və Müştərilər üçün MP ilə işləmək üzrə məsləhətlər.
3.1.6 Provayderin saytında yerləşdirilmiş xidmətlər haqqında Müştərilərlə məsləhətləşmə.
3.1.7 Provayderin saytında Müştərilər tərəfindən verilən sifarişlərin işlənməsi.
3.1.8 İstifadəçilər və Müştərilər tərəfindən İstifadə Şərtlərinə riayət olunmasına nəzarət.
3.1.9 İstifadəçilərin, Müştərilərin və Tərəfdaşların Hesablarının bloklanması və blokdan çıxarılması.
3.1.10 İstifadəçilərdən və Müştərilərdən alınan ödənişlərin onların MH-nın balansına köçürülməsi.
3.1.11 Provayderin nəzarəti altında domen adlarının qeydiyyatına, habelə domen adlarının yenilənməsinə nəzarət.
3.1.12 Bu Qaydaların 5-ci bəndində göstərilən əməliyyatların həyata keçirilməsi.
3.1.13 Ziyarətçi, diler, partnyor və resellerlərin partnyor proqramları ilə bağlı konsultasiyaların verilməsi.
3.1.14 Partnyor proqramının qaydalarında təsvir olunan əməliyyatların həyata keçirilməsi.
3.1.15 Diler və reseller hesablarının yaradılması.
3.2 Müraciət əsasında Provayder əməkdaşları tərəfindən həyata keçirilən tədbirlər:
3.2.1 İstifadəçinin Provayderin gedən poçt serveri vasitəsilə yazışmaların göndərilməsində problemləri və Provayderin daxil olan poçt serverindən məktubların qəbulu ilə bağlı problemləri olduğu halda poçt xidmətinin düzgün işləməməsi səbəblərini müəyyən etmək və aradan qaldırmaq.
3.2.2 İstifadəçinin tarif planına uyğun olaraq ayrılmış resurslar aşılmadığı (limiti keçmədikdə) halda, Provayderin texniki platformasında yerləşdirilən İstifadəçinin internet saytına daxil olarkən 5xx xəta kodunun alınmasının səbəblərini müəyyən etmək və aradan qaldırmaq.
3.2.3 Müştərinin sorğuda qeyd etdiyi tarixə əsasən müvafiq ehtiyat nüsxəsi serverlərdə mövcud olduğu təqdirdə hesabı bərpa etmək.
3.2.4 Obyektiv texniki məhdudiyyətlər səbəbindən müştəri müstəqil şəkildə MySQL verilənlər bazasını idxal edə bilmədiyi halda Provayder əməkdaşı tərəfindən bu əməliyyatın yerinə yetirilməsi.
3.2.5 İstifadəçi hesabının qovluqlarına və fayllarına yanlış hüquqların (icazələrin) düzəldilməsi.
3.2.6 Texniki cəhətdən əsaslandırılmış zərurət yarandıqda tarifin dəyişdirilməsi tələbi ilə Müştərinin Hesabının müvafiq serverə köçürülməsi.
3.3 Provayder əməkdaşlarının vəzifələrinə aşağıdakı hərəkətlər daxil deyil:
3.3.1 Provayderin servisindən kənarda yerləşən resurslarla bağlı tələb olunan 3.1-ci bənddən göstərilən tədbirlər.
3.3.2 Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyini, habelə İstifadə Şərtlərini pozan texniki hərəkətlər.
3.3.3 İstifadəçi saytlarının dizaynı, proqramlaşdırılması, sazlanması, saytın məzmununun əlavə edilməsi və dəyişdirilməsi ilə bağlı problemlərin həlli, həmçinin axtarış sisteminin optimallaşdırılması və saytın təşviqi ilə bağlı sualların cavablandırılması.
3.3.4 İstifadəçilərin və Ziyarətçilərin Provayderin texniki saytından kənarda yerləşən məlumat ötürmə kanallarında yaranan problemlərin həlli, habelə bu məsələlər üzrə məsləhətlərin verilməsi.
3.3.5 Provayderin nəzarəti altında olmayan domenlərlə bağlı tələb olunan 5.12 və 5.13. )
3.4 Provayderin əməkdaşları aşağıdakı hərəkətləri edə bilərlər:
3.4.1 Veb sayt məzmununun (fayllar və verilənlər bazası) üçüncü tərəfin texniki platformalarından (hostinq provayderlərindən və ya yerli kompüterlərdən) Provayderin texniki platformasına köçürülməsində yardım göstərilməsi. Eyni zamanda, Provayder, öz Xidmətlərinin funksionallığından asılı olmayan səhvlər zamanı köçürülmüş saytların funksionallığına zəmanət vermir.
3.4.2 Əgər mümkündürsə bu Qaydaların 3.2-ci bəndinin siyahısına daxil edilməyən problemlərin həllində İstifadəçilərə, o cümlədən ödənişli əsaslarla – əvvəlcədən razılaşdırılmaqla digər məsləhət və praktiki yardım göstərmək.
3.4.3 Bu Qaydaların 3.4-cü bəndində göstərilən hərəkətləri yerinə yetirərkən Provayder belə yardımın göstərilməsinin nəticələrinə görə məsuliyyət daşımır.

4. Provayderin xidmətləri ilə əlaqə saxlama qaydası

4.1Provayderin xidmətlərinə edilən sorğular sutka ərzində qəbul edilir və onların daxil olduğu ardıcıllıqla emal olunur.
4.2 Provayderin xidmətləri ilə bağlı müraciət texniki iş ilə bağlı sorğular, xəta mesajları və məlumat sorğuları ola bilər.
4.3 Texniki İş üçün müraciətlər
4.3.1 .3.1, 3.2 və 3.4 bəndlərində sadalanan texniki tapşırıqlara başlamaq üçün əsas İstifadəçi və ya Müştəri tərəfindən MH-nın əlaqə e-poçt ünvanlarından birindən dəstək forması vasitəsilə göndərilmiş məktub hesab edilir.
4.3.2 Digər rabitə vasitələri ilə (telefon və ya çat) daxil olan müraciətlər texniki işlərin başlanılması üçün əsas hesab edilmir.
4.3.3 Texniki tapşırıq haqqında konkret fikir üçün kifayət qədər məlumat yoxdursa, sorğuda göstərilən hərəkətləri yerinə yetirmək üçün İstifadəçidən və ya Müştəridən təsdiq almadan əvvəl texniki işlərə başlanılmır.
4.3.4 4.3.1-ci bənddən başqa e-poçt ünvanlarından müraciət edərkən texniki tapşırıq üçün müraciətin təsdiqi:
4.3.4.1 Sorğu qəbul edildikdən sonra İstifadəçi və ya Müştəri sorğunun mətnini və cavab sahəsini ehtiva edən və MP bölməsinə keçmək üçün linki olan məktub alır.
4.3.4.2 Göstərilən linkə kliklədikdən sonra İstifadəçi və ya Müştəri Müştəri Panelinə daxil olmaq üçün “İstifadəçi adı” və “Şifrə” məlumatlarını daxil edir və girişi sərbəst formada təsdiqləyir. Forma vasitəsilə Müştəri Panelinə mesajın göndərilməsi faktı təqdim edilmiş sorğunu təsdiq edir.
4.3.4.3 MP-nə daxil olmaq üçün şifrə itirildikdə, İstifadəçi və ya Müştəri onu bu Qaydaların 5.6-cı bəndinə uyğun olaraq bərpa edir.
4.3.5 Texniki iş üçün müraciətin təsdiqi Provayder əməkdaşlarının müştərinin e-poçt ünvanına göndərdiyi sorğuya İstifadəçidən və ya Müştəridən aldığı cavab hesab olunur. Cavabın rəsmi başlığında sorğunun orijinal mesaj identifikatorunu ehtiva edən bir məktubdur. Bu Qaydaların 5.14.1.6-cı bəndinə uyğun olaraq Xidmətlərdən istifadə edilməməsi halları istisna olmaqla, hərtərəfli məlumatı özündə əks etdirən və İstifadəçi və ya Müştəri tərəfindən MP-də dəstək forması vasitəsilə göndərilən müraciət Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanı təsdiq tələb etmir.
4.4 Xəta mesajları
4.4.1 Provayderin xidmətlərindən istifadə zamanı İstifadəçi və ya Müştəri xətalarla üzləşibsə və əgər mümkündürsə xətanın baş verdiyi dəqiq vaxtı bildirməlidir. Müraciətə üzləşdiyi problemi təsvir edən materialları əlavə etməlidir, məsələn: İstifadəçinin veb-saytına gedən marşrutun izi, istifadə olunan proqram təminatında xətanın ekran şəkli, xətaları olan səhifələrə keçidlər və s. Prosesdə istifadə olunan parametrlər problemə səbəb olan hərəkətlər göstərilməlidir, yəni: girişlər, parollar, server ünvanları, yollar təsvir edilməlidir.
4.5 İnformasiya sorğusu
4.5.1 İstifadəçilər və Ziyarətçilər Provayderin xidmətləri haqqında məlumat sorğularını istənilən rahat üsulla — MP-dəki dəstək forması, e-poçt, telefon və çat vasitəsilə göndərilə bilər.
4.5.2 İstifadəçinin və ya Müştərinin şəxsi məlumatlarına dair məlumat sorğuları 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq edilir.
4.6 Provayderin xidmətlərinə sorğuların verilməsi
4.6.1 Provayderin xidmətləri ilə e-poçt vasitəsilə əlaqə saxladıqda (o cümlədən MP-dəki dəstək forması vasitəsilə) məktubların oxunduğuna dair bildirişlər göndərilmir.
4.6.2 Göndərilən müraciətlər qrammatika və durğu işarələri qaydalarına riayət olunmaqla, abbreviaturadan istifadə edilmədən tərtib edilməlidir. İngilis terminləri latın hərfləri ilə yazılmalıdır. Məktub UTF-8 kodlaşdırmasında icra edilməlidir.
4.6.3 Transliterasiyadan istifadə edilməklə tərtib edilmiş, jarqon, təhrif olunmuş yazılı dil, kobud ifadələrdən istifadə, təhqir və ya Provayderin Xidmətlərinə aid olmayan digər məzmunlu, habelə qrammatik səhvlərlə dolu müraciətlər baxılmaq üçün qəbul edilməyəcək. Bu cür sorğulara cavab göndərilmir.
4.6.4 Həll olunan hər bir fərdi problem (müzakirə olunan məsələ) üçün ayrıca müraciət etmək lazımdır. Bir müzakirə çərçivəsində birdən çox məsələnin həllinə yol verilmir.
4.6.5 Əvvəllər keçirilmiş müzakirələri qeyd edərkən, sorğunun identifikatorunu – yazışmaların mövzusunda (Mövzu sahəsi) yerləşdirilən #XXXXXX sorğu nömrəsini göstərmək lazımdır.

5. Standart əməliyyatların yerinə yetirilməsi qaydası

5.1 Hesabın yaradılması
5.1.1 Ziyarətçinin sifariş forması vasitəsilə obyektiv şəkildə müraciət edə bilməməsi halında, Provayderin İnternet saytında edilən və ya e-poçt vasitəsilə alınan Ziyarətçinin müraciətinə baxılması prosesində yaradılır.
5.1.2 Digər Xidmətlər (o cümlədən xüsusi serverlər) üzrə sifarişlərin emalı Provayder əməkdaşları tərəfindən fərdi ssenari üzrə iş saatları ərzində həyata keçirilir.
5.1.3 Hesabın yaradılması prosesi zamanı, eləcə də Xidmətlərin göstərilməsi zamanı istənilən vaxt Provayder əməkdaşları sifarişdə Ziyarətçi tərəfindən göstərilən məlumatların həqiqiliyini təsdiq edən sənədlərin elektron surətini tələb etmək hüququna malikdir.
5.1.4 Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanı üçün tələblər (1.8-ci bənd):
5.1.4.1 Sifariş verərkən Ziyarətçinin əsas əlaqə ünvanı kimi göstərdiyi e-poçt ünvanı Provayderin xidmətlərində yerləşdirilən və ya yerləşdirilməsi planlaşdırılan domendə yerləşə bilməz.
5.1.4.2 Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanında (eləcə də bütün digər əlaqə ünvanlarında) avtocavab söndürülməlidir.
5.1.4.3 Mail.ru xidmətindəki poçt hesabları (mail.ru, inbox.ru, bk.ru, list.ru domenləri) Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanı kimi istifadə edilərsə, provayder xidmət xəbərdarlığının düzgün çatdırılmasına zəmanət vermir.
5.1.5 Provayder əməkdaşları aşağıdakı hallarda Ziyarətçiyə Hesab yaratmaqdan imtina etmək hüququna malikdir:
5.1.5.1 Ziyarətçi 5.1.3-cü bənddə sadalanan təsdiqedici sənədlərin surətlərini təqdim etməkdən imtina etdikdə.
5.1.5.2 Ziyarətçi ödənişsiz sınaq müddətindən yenidən istifadə etməyə cəhd etdikdə.
5.1.5.3 Ziyarətçinin sifarişdə göstərilən domen adından istifadə hüququ ilə bağlı hər hansı bir şübhə yarandıqda.
5.1.5.4 Sifarişdə göstərilən saytda yerləşdirilən məzmunun qanuniliyinə dair hər hansı bir şübhə yarandıqda.
5.1.5.5 Sifariş edilən xidməti təmin etmək texniki cəhətdən mümkün olmadıqda.
5.1.6 Xidmətlərin göstərilməsindən imtina barədə qərar qəbul edildikdə, Provayder əməkdaşları 6.8-ci bəndinə uyğun olaraq Ziyarətçini xəbərdar edirlər.
5.2 Hesablar arasında məlumatların ötürülməsi
5.2.1 Sayt məlumatlarının bir host hesabından digərinə ötürülməsi üçün sorğu cari Hesabın sahibi tərəfindən bu Qaydaların 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq Provayderə göndərilir. Sorğuda köçürülməli olan saytın adı, köçürmənin aparılacağı Müştəri Hesabının adı və yeni yaradılmış hesaba köçürmə niyyəti göstərilməlidir.
5.2.2 Bu Qaydaların 4.3.4-cü bəndinə uyğun olaraq köçürülməyə razılıq təsdiqini aldıqdan sonra (mövcud hesaba köçürmə zamanı) Provayder sayt(lar) məlumatlarını köhnə Müştəri Hesabından yeni hesaba köçürür. Köçürmə yeni Müştəri Hesabına aparılırsa, Provayder sifarişi emal edir və yeni Müştəri Hesabı yaradır, bundan sonra köçürməni həyata keçirir.
5.3 Müştəri Panelinə daxil olmaq üçün şifrənin bərpası
5.3.1 Hesabın Müştəri Panelinə daxil olmaq üçün parolun bərpasına başlamaq İstifadəçi tərəfindən MP-yə giriş səhifəsində müvafiq keçidə klikləməklə müstəqil şəkildə həyata keçirilir. Əməliyyat uğurla təsdiqlənərsə, Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanına şifrəmni sıfırlamaqla bağlı link göndərilir.
5.3.2 Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanına giriş əldə etmək mümkün olmadıqda, bu Qaydaların 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq onun dəyişdirilməsi prosedurunu həyata keçirmək lazımdır.
5.4 Hesabın tarif planının dəyişdirilməsi
5.4.1 Hesabın tarif planı İstifadəçi tərəfindən MP-nin müvafiq bölməsində müstəqil olaraq dəyişdirilir. Texniki cəhətdən əsaslandırılmış zərurət yarandıqda, xidmət növü dəyişdirilərkən tarif dəyişikliyi bu Qaydaların 3.2.10-cu bəndinə uyğun olaraq Provayder əməkdaşı tərəfindən tamamlanır.
5.4.2 Müştərinin 5.4.1-ci bəndinə uyğun olaraq tarif planını dəyişdirmək üçün təşkilati imkanı olmadıqda (mövcud tarif xəttinə daxil olmayan tarif planından istifadə edildikdə), tarif planının dəyişdirilməsi üçün Müştəri tərəfindən bu Qaydaların 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq Provayderə sorğu göndərilir. Bu Qaydaların 4.3.4-cü bəndinə uyğun olaraq təsdiqi aldıqdan sonra, texniki cəhətdən mümkün olduqda, Provayder əməkdaşı Hesab üzrə tarif planını dəyişir və bu Qaydaların 6.8-ci bəndinə uyğun olaraq Müştəriyə prosesin başa çatması barədə məlumat verir.
5.4.3 Diler Müştərinin Hesabının tarif planında dəyişiklik bu Qaydaların 4.3.5-ci bəndinə uyğun olaraq təsdiq edilmiş Dilerin müraciəti əsasında Provayder əməkdaşı tərəfindən həyata keçirilir.
5.5 Xidmət müqaviləsinin tərtib edilməsi
5.5.1 Müqavilənin icrası üçün sorğu Müştəri – hüquqi şəxs və ya fərdi sahibkar rekvizitlərini Provayderə sorğu vasitəsilə göndərir.
5.5.2 Müqavilə Provayder əməkdaşı tərəfindən iş saatları ərzində tərtib edilir. Bu Qaydaların 6.7-ci bəndinə uyğun olaraq Müştəriyə müqavilənin hazır olması barədə məlumat verilir.
5.5.3 Müştəri müqaviləni iki nüsxədə çap edir. Müqavilədə hər-hansı düzəlişə icazə verilmir.
5.5.4 Müştəri təşkilatın möhürü (əgər varsa) və müqavilədə göstərilən səlahiyyətli şəxsin imzası ilə müqavilənin hər iki nüsxəsini tərtib edir.
5.5.5 Hər iki nüsxə Provayderə göndərilir. Müqavilənin göndəriləcəyi tarix əvvəlcədən razılaşdırılmalıdır.
5.5.6 Provayder öz tərəfindən imzalanmış və möhürlənmiş müqavilənin bir nüsxəsini müştəriyə qaytarır.
5.6 Hesabat sənədlərinin hazırlanması
5.6.1 Xidmətlərin göstərilməsi barədə aktların qeydiyyatı rübün sonunda 1 (bir) ay ərzində aparılır.
5.6.2 Müştərinin səhv göstərilmiş poçt ünvanı aşkar edildikdə, Müştərinin poçt ünvanında düzəlişlər edilənə qədər aktların buraxılması və göndərilməsi həyata keçirilmir. Müştəri səhv poçt ünvanı və sənədlərin göndərilməsinin mümkünsüzlüyü barədə Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanı və Müştəri Paneli vasitəsilə məlumatlandırılır.
5.6.3 Ona göndərilən məktub Provayderə “Ünvan tapılmadı/xaric edildi/göstərilmədi” işarəsi ilə və mənaca oxşar şəkildə qaytarılıbsa, e-poçt ünvanı yanlış hesab olunur.
5.6.4 Hesabat sənədlərinin yenidən göndərilməsinə ehtiyac olduqda, istifadəçi göndərmək üçün lazım olan sənədlərin təsviri ilə əsas əlaqə ünvanından sorğu göndərir.
5.6.5 Kağız orijinal sənədlərin göndərilməsi Müştərinin öz hesabına həyata keçirilir. Cari göndərmə dəyəri sorğu və ya elektron poçt vasitəsilə ona bildirilir.
5.7 Domen qeydiyyatı
5.7.1 Domenin qeydiyyatı Müştərinin “Əlavə et” və sonrakı ödəməsi ilə MP-nə yeni host xidməti əlavə etdikdən sonra Provayder tərəfindən həyata keçirilir.
5.8 Domenin qeydiyyat müddətinin uzadılması
5.8.1 Provayder Müştəri üçün qeydiyyatdan keçirilmiş domenlərin qeydiyyat müddətini Provayderin Vebsaytının müvafiq bölməsində təsvir edilmiş şərt və qiymətlərə əsasən uzadır.
5.8.2 Provayder öz tərəfinə keçirilməmiş (transfer edilməmiş) domenlərin yenilənməsini (qeydiyyatının uzadılmasını) icra etmir.
5.8.3 Müştəri üçün Provayder tərəfindən qeydə alınmış bütün domenlər üçün avtomatik yeniləmə rejimi standart olaraq təyin edilir.
5.8.4 Domenin yenilənməsi Müştəri Hesabının balansından ödəmə həyata keçirilir.
5.8.5 Avtomatik yenilənmə.
5.8.5.1 Domen adının qeydiyyat müddətinin avtomatik uzadılması cari qeydiyyat müddətinin bitməsinə 60 (altmış) gün qalmış həyata keçirilir.
5.8.5.2 Hesabın şəxsi hesabında domenin yenilənməsi üçün kifayət qədər vəsait olmadıqda domenin yenilənməsi icra edilmir.
5.8.6 Yenilənmə vaxtı gəlmədən domen müddətiknin uzadılması
5.8.6.1 Domenin yenilənməsi MP -də “Yenilə” düyməsini sıxmaqla həyata keçirilir.
5.8.6.2 Müştəri Hesabın balansında yenilənmə üçün tələb olunan vəsait olmadıqda yeniləmə aparılmır və Müştəriyə bu barədə Hesabın əsas əlaqə e-poçt ünvanına məktubla məlumat verilir;
5.8.7 Domenin yenilənməsindən imtina edildikdə, Müştəriyə domeni yeniləmək zərurəti barədə məlumat verilmir və domen yenilənmir.
5.8 Müştəri üçün qeydiyyatdan keçirilmiş domenlər üçün Whois verilənlər bazasında dəyişikliklər edilməsi
5.8.1 Qeydiyyatdan keçmiş domenlərin administratorlarının əlaqə məlumatlarında, NS serverlərinin ünvanlarında, “Private Person” opsiyasında dəyişikliklər, habelə Müştərinin idarəsi altında olan domenin köçürülməsi müştəri tərəfindən sərbəst şəkildə həyata keçirilir.
5.8.2 Domen administratoru haqqında məlumatlarda dəyişikliklər Müştəri tərəfindən müvafiq zonada domenlərin qeydiyyatı və idarə edilməsini tənzimləyən sənədlər çərçivəsində domen qeydiyyatçısı ilə birbaşa qarşılıqlı əlaqə prosesində edilir.
5.9 Hesabın bloklanması
5.9.1 Hesabın bloklanması Provayder əməkdaşları tərəfindən aşağıdakı hallarda həyata keçirilir:
5.9.1.1 Test müddəti bitməzdən əvvəl İstifadəçi Hesabını sınaq müddətindən çıxarmaq üçün kifayət qədər məbləğdə ödəniş etməmişdirsə.
5.9.1.2 Müştəri Hesabının balansında cari tarif planı üzrə bir aylıq xidmətlərin dəyərinin yarısından artıq borc olduqda.
5.9.1.3 Müştəri Hesabda cari tarif planının disk sahəsinin həcmini aşarsa (artıq kvota).
5.9.1.4 İstifadəçi Hesabdakı cari tarif planının server resurslarının həcmini kəskin aşarsa, serverdə yerləşdirilmiş digər Hesabların işini təhdid edərsə.
5.9.1.5 İstifadəçi Xidmət Şərtlərini pozarsa.
5.9.1.6 İstifadəçinin Xidmətlərdən istifadə etməkdən imtina etmək tələbi ilə bu Qaydaların 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq Provayderə sorğu göndərir və bu Qaydaların 4.3.5-ci bəndinə uyğun olaraq təsdiq edilir.
5.9.2 Hesabın bloklanması aşağıdakılarla müşayiət olunur:
5.9.2.1 5.14.1.1 — 5.14.1.6 bəndlərdə sadalanan hallarda – tətbiq protokolları (HTTP, FTP, IMAP, POP3, SMTP, SSH) vasitəsilə hesabda yerləşdirilən məlumatların mövcudluğunun dayandırılması, habelə idarəetmə panelinə girişin qismən dayandırılması. HTTP protokolu ilə İstifadəçinin veb-saytlarına daxil olduqda.
5.9.3 Hesabı bərpa etmək imkanı olmadan silmək:
5.10 Hesabın blokdan çıxarılması
5.10.1 Hesabın blokadan çıxaırlması blonlanmanın səbəbi aradan qaldırıldıqdan sonra avtomatik olaraq (5.14.1.1 – 5.14.1.4-cü bəndlər) və Provayder əməkdaşı tərəfindən sutka ərzində (5.14.1.5 və 5.14.1.6-cı bəndlər) həyata keçirilir.
5.11 Əlavə xidmətlərin sifarişi
5.11.1 Əlavə xidmətlər Müştəri tərəfindən Provayderin saytında səbətə əlavə edilməklə sifariş edilir. Sifarişlərin verilməsi, onların ödənilməsi və emal edilməsi qaydası vebsaytda xidmətin alınması Qaydaları və Şərtlərində təsvir edilmişdir.
5.11.2 Provayderin vebsaytında təqdim olunmayan əlavə xidmətlərin sifarişi bu Qaydaların 4.3.1-ci bəndinə uyğun olaraq Provayder ilə əlaqə saxlama prosesindən sonra həyata keçirilir.
5.12 Tərəfdaş mükafatının ödənilməsi
5.12.1 Tərəfdaş mükafatının ödənilməsi partnyor proqramının reqlamentində göstərilən qaydada həyata keçirilir.
5.13 İstifadəçi Hesablarının Dilerdən Provayderə və Provayderdən Dilerə köçürülməsi.
5.13.1 Hesab İstifadəçisi, diler və Provayder arasında maliyyə qarşılıqlı əlaqəsi prosedurunda dəyişikliklər fərdi razılaşma ilə həyata keçirlir.
5.14 İstifadə olunmamış vəsaitin qaytarılması
5.14.1 İstifadə edilməmiş vəsaitin qalığının qaytarılması Müştərinin yazılı müraciəti əsasında həyata keçirilir. Ərizə fiziki şəxslər üçün, Əlavə 2.1-də verilmiş nümunəyə uyğun tərtib edilir. hüquqi şəxslər üçün. Əlavə 2.2. Müştərinin imzası (və təşkilatın möhürü (əgər varsa), Müştəri hüquqi şəxs olduqda) ilə ərizə Provayderin ofisinə (poçt, kuryer və ya şəxsən) verilir. Müştərilər – fiziki şəxslər və fərdi sahibkarlar ərizədəki müvafiq sahələri Ş.V məlumatları ilə doldururlar.
5.14.2 Düzgün doldurulmuş ərizəni aldıqdan sonra Provayder hesabı bloklayacaq. İstifadə edilməmiş vəsait qalığının Müştərinin cari hesabına qarşılıqlı hesablaşma sisteminin təsvirində göstərilən məbləğdə qaytarılması Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyi ilə təsdiq edilmiş qaydada həyata keçirilir.
5.15 Müştərinin iddialarına baxılması qaydası
5.15.1 Xidmətlərin göstərilməsinə dair müqavilədən irəli gələn öhdəliklər Provayder tərəfindən yerinə yetirilmədikdə və ya lazımınca yerinə yetirilmədikdə, Sifarişçi Provayderə iddia qalmaq hüququna malikdir. İddia ərizəsində Müştərinin adı (adı), indeks qeyd etməklə ünvanı (yeri və poçt ünvanı), sənədlərin surəti (fiziki şəxslər üçün Ş.V, hüquqi şəxslər üçün qeydiyyat və vergi uçotu haqqında şəhadətnamə), Hesabın adı, xidmət müqaviləsinin və ya ödəniş qəbzinin surəti. İddia onun verilməsi üçün əsasları müəyyən edir və hər bir halda dəymiş ziyanın məbləğini göstərir.
5.16 Üçüncü şəxslərin iddialarına baxılması qaydası
5.16.1 Provayderin texniki platformasında yerləşdirilən saytlarda hüquqlarını pozan materialları aşkar etmiş şəxs və ya təşkilat bu fakt barədə Əlavə 3-də verilmiş formada məktub göndərir. Məktub Provayderin ofisinə (poçt, kuryer və ya elektron poçt vasitəsilə) çatdırılır.
5.16.2 Provayder Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş müddətlərdə 6.8-ci bəndinə uyğun olaraq görülən işlərin nəticələri barədə maraqlı tərəfə e-poçt vasitəsilə məlumat verir.

6. Provayderin xidmətlərindən cavabın alınması proseduru

6.1 Provayderin əməkdaşları bu Qaydaların 4.1-ci bəndində göstərilən xidmət saatları ərzində sorğulara baxır və cavab verirlər.
6.2 Müraciətlər alındıqları ardıcıllıqla bir-bir işlənir.
6.3 Sorğuya cavabın obyektiv olaraq daha az vaxt apara bilmədiyi hallar istisna olmaqla, Provayderin xidmətlərinə göndərilən sorğulara cavab müddəti 3 (iki) saatdan çox ola bilməz.
6.4 Provayderə göndərilən müraciətlər üzrə icra müddəti, sorğunun icrasının obyektiv olaraq daha az vaxt apara bilmədiyi hallar istisna olmaqla, 24 (iyirmi dörd) saatdan çox ola bilməz.
6.5 6.3 və 6.4-cü bəndlərində göstərilən müddətdə sorğulara cavab verilmədikdə 6.3 və 6.4-cü bəndlərə uyğun olaraq Povayderdə alternativ üsulla müraciət edilməlidir. Müraciətdə aydınlaşdırma üçün istifadə olunan sorğu nömrəsini göstərilməlidir.
6.6 Xidmətlərin işində dəyişiklik tələb edən sorğular (yenidən konfiqurasiya, yenidən işə salma, yeniləmə) iş saatları ərzində edilir.
6.7 İş günü başa çatdıqdan sonra müraciətlərə cavablar e-poçt vasitəsilə Müştərinin Hesabının əsas əlaqə e-poçt ünvanına göndərilir.
6.8 Xəta mesajlarına və məlumat sorğularına cavablar onların yarandığı e-poçt ünvanına və ya cavabın tələb olunduğu e-poçt ünvanına göndərilir.
6.9 Provayderin əməkdaşlarının qanuni cavabı bu Qaydaların müddəaları daxil olmaqla, Provayderin İnternet saytında yerləşdirilən istinad materiallarına və sənədlərə, habelə üçüncü tərəflərin saytlarında açıq şəkildə yayımlanan keçidlər hesab olunur.

7. Yekun müddəalar

7.1 Provayder istənilən vaxt İstifadəçilərə xüsusi xəbərdarlıq etmədən bu Qaydaların müddəalarını dəyişdirmək hüququna malikdir. İstifadəçi bu Qaydalara edilən dəyişikliklərə müstəqil nəzarət etməyi öhdəsinə götürür.
7.2 Xidmətin keyfiyyəti ilə bağlı şikayətlər və Provayderin xidmətlərinin fəaliyyəti ilə bağlı istəklər “Əlaqə” bölməsindəki məlumatlarından istifadə etməklə Provayder rəhbərliyinə göndərilməlidir.